Főoldal/
Magánszemélyek / Tudnivalók / Panaszkezelés
Nyomtatási nézet

Panaszkezelés

A Takarék Kereskedelmi Bank szempontjából kiemelt fontosságú, hogy Ügyfeleink elégedettek legyenek termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, kollégáink ügyintézésével. Működésünk, kapcsolatunk során azonban előfordulhatnak olyan esetek, amikor legjobb szándékunk ellenére is véleményeltérés, panasz keletkezik.

Az erről az oldalról letölthető Panaszkezelési Tájékoztatóval és dokumentumokkal szeretnénk segítséget, megfelelő eligazítást nyújtani Önnek abban, hogy észrevételeit, panaszát milyen módon tudja eljuttatni Bankunkhoz.

Célunk, hogy az Ön és a Takarék Kereskedelmi Bank közötti véleményeltéréseket gyorsan és mindkét fél számára megnyugtató módon rendezzük. Ennek érdekében kérjük, hogy figyelmesen olvassa el Panaszkezelési Tájékoztatónkat, mely a panaszos ügyek kezelésével kapcsolatos tudnivalókat tartalmazza.

Amennyiben további kérdése van, kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.

Köszönjük megtisztelő figyelmét, együttműködését!
Takarék Kereskedelmi Bank


Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy a Bankhoz benyújtott és már elbírált panasszal kapcsolatosan 2016. február 15. napjától az Európai Unió által létrehozott online vitarendezési platformon keresztül is jogorvoslattal élhet, az alábbi feltételek teljesülése esetén.

Amennyiben a panasz online adásvételi/ online szolgáltatási szerződéssel* megvásárolt termékkel/ igénybevett szolgáltatással kapcsolatban felmerült fogyasztói jogvita rendezésére irányul, úgy az online vitarendezési platform honlapján történő regisztrációt követően elektronikus űrlap kitöltésével kezdeményezheti az online vásárlással kapcsolatos jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezését.

Az online vitarendezési platform honlapja: http://ec.europa.eu/odr

Az online vitarendezési platformon kezdeményezett pénzügyi fogyasztói jogvita esetén kizárólag a Magyar Nemzeti Bank mellett működő Pénzügyi Békéltető Testület hoz döntést a fogyasztó és a pénzügyi szolgáltató közötti vitás ügyben, azonban a Pénzügyi Békéltető Testület választhat, hogy a jogvitát az online vitarendezési platformon történő eljárása során vagy a bíróságon kívüli eljárása keretében rendezi-e.

Tehát, amennyiben:

- panaszának tárgya online vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos

- panasza a Bank által már elbírálásra került,

úgy az online vitarendezési platformon keresztül történő űrlap kitöltésével jogorvoslati lehetőséggel élhet. Az űrlap kitöltése során kérjük, hogy „A kereskedő e-mail címe” adatsorban az alábbi elérhetőség kerüljön feltüntetésre: onlinevitarendezes@takarek.hu

*Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződésnek minősül az olyan adásvételi vagy szolgáltatási szerződés, amelynek értelmében a Bank vagy annak közvetítője a Bank honlapján vagy egyéb elektronikus eszközén keresztül kínál megvételre valamilyen árut vagy kínál igénybevételre valamilyen szolgáltatást, és azt a fogyasztó a honlapon vagy egyéb elektronikus eszközön keresztül rendeli meg.

Takarék Kereskedelmi Bank

Kérdése van?

Hívjon minket

Hívjon minket!

06 1 3344 344

Bankfiók és ATM kereső

Bankszámlák és kapcsolódó szolgáltatások

A Gazdasági Versenyhivatal, a Magyar Nemzeti Bank és a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete által készített lakossági tájékoztató kiadvány

Jelzáloghitelek

Segítünk, hogy könnyebb legyen az élet!

  • Számolja ki hiteligénye várható törlesztőrészletét vagy nézze meg, jogosult-e állami támogatásra.

Részletek

  • Az Online Dosszié használatával meggyorsíthatja hitelkérelme benyújtását.

Részletek